News
Zawiadmienie o XXIX zwyczajnej Sesji Rady Gminy Krempna
01.03.2018
Krempna, 2018.02.26
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku, poz. 1875 ) z w o ł u j ę XXIX, zwyczajną sesję Rady Gminy Krempna na dzień 8 marca 2018 r. (czwartek) o godz. 11 oo w Urzędzie Gminy Krempna z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu obrad z poprzedniej sesji.
5. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Gminy.
6. Informacje Wójta Gminy o podejmowanych działaniach w okresie od ostatniej sesji.
7. Ocena realizacji zadań statutowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krempnej za 2017 r.
8. Ocena realizacji zadań statutowych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Krempnej.
9. Ocena realizacji zadań statutowych przez Gminną Bibliotekę Publiczną w Krempnej
10. Ocena realizacji zadań statutowych przez sołectwo Krempna.
11. Ocena realizacji zadań statutowych przez sołectwo Polany.
12.Sprawozdanie finansowo – rzeczowe dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia
w Krempnej za rok 2017. Zatwierdzenie bilansu rocznego za 2017. Rachunek zysków i strat Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krempnej.
13. Podjęcie uchwał w sprawie :
a) zatwierdzenia rocznego sprawozdania z planu finansowego, w tym inwestycyjnego za 2017 rok Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krempnej,
b) zmian budżetu Gminy Krempna na 2018 r.,
c) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krempna na lata 2018 – 2028.
d) szczegółowych zasad sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Krempna i jej jednostkom organizacyjnym oraz wykazanie organów do tego uprawnionych,
e) podziału Gminy Krempna na okręgi wyborcze, ustalenie ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym,
f) określenia szczegółowych zasad udzielania i rozmiaru zniżek obowiązkowego wymiaru godzin
dla dyrektora oraz wicedyrektora Zespołu Szkół w Krempnej,
g) ustalenia Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz wysokości i warunki wypłacania innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunków pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw,
h) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Krempnej,
i) przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Krempna na lata 2018 – 2024,
j) określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,
k) przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 r.
l) przyjęcie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 r.,
m) zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Krempna.
n) przyjęcie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy na 2018 r.,
ń) zmiany uchwały Nr XX/140/2012 Rady Gminy Krempna z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krempna.
o) w sprawie zmiany Uchwały XV/120/2016 Rady Gminy Krempna z dnia 23 czerwca w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Krempna.
p)wydzierżawienia nieruchomości gruntowej w miejscowości Grab stanowiącej własność gminy, na okres dłuższy niż 3 lata.
14. Interpelacje radnych.
15. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje.
16. Wolne wnioski i zapytania.
17. Zamknięcie obrad sesji
Przewodniczący Rady Gminy
Czesław Skocz